torsdag 22. mai 2008

Før siste samling på 2.0-kurset

Litt synsing siste kveld før 2nulleksamen.

Tagging: Har oppdaga hvilke muligheter det ligger i tagging i ulike sammenhenger - man kan komme over det utroligste ved å følge taggene og brukerne som har lagd. Dette kommer jeg til å gjøre mer

Mashup og persomlige forsider. Bra å kunne blande sammen ferdiglagd innhold fra ulike kilder. Fornuftig gjennbruk til glede for mange andre enn dem som lagde innholdet først. Krever nok litt tankearbeid å lage gode nettsteder, men jeg trur jeg kommer til å prøve mer på dette

Sosiale nettsteder. Tja. Trur at det kreves en viss mental tilvenning her. Er ikke helt komfortabel med å kvitre eller sprade rundt på Twitter og FaceBook. Vet ikke om jeg kommer til vanke så mye på disse stedene..

Den er ikke så verst denne vidunderlige nye verden. Og: jeg har gjenoppdaga RADIOEN gjennom podcast og LastFM. Canal Digital kan gå og legge seg. 2null er mye bedre!

Ingen kommentarer: